divendres, 14 de maig del 2010

El primer dia que vaig venir a aquesta escola


El primer dia que vaig venir a aquesta escola era a primer d'eso.Tenia dotze anys,i que la gent acostaba i em deia com es diu,com que no sabia que parla quedava callada.
Deian que aquest dos alumnes son noves.

Pensava amb la llengua que parlen,jo duraria anys de no entendre-ho.Perque em resultaba tan dificil,i tambe la gent han durat molt a aquesta escola aprenien coses.

Sentia avergonya,iquan la gent em miraba em sentia malament.Vam pujar a la classe i cadascun/a se sentia el seu lloc.Veia que la gent quan fa cambi de la classe llevaven a parla,jo estaba sentada.Imaginava eren els professors d'aquesta escola.Quan el professor començava a parla el primer vegada em sentia bé.El primer dia que van repertir el informe de seguiment era divendres.Es repertien gent que començava a enfadar,i jo vaig pensar que posa allà.Perque la gent estaben tant enfadat i se sentien molt malament.Va passar que vem anar a una altre classe.I que tots se sentien,parlaven i riuen. jo mirava que feia la gent quan el professor acabessi de arreglar el video.No se si era que veiessim una pel-licula o explica una cosa.Com que no sentia res igualment escolto,la gent a vegades rein la gent quan el professor diu una cosa, no se si era uan coas per fer broma. Em recordo que la profe explicava i dibuixava a la pissara,de sobte veig que la esta copian.Vaig agafar apunts.No se si era per l'examen o deures. Cada vegada que vaig em anvava poc apoc bè.Aixi començava a comprendre-ho tot com funciona aquest escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada