dijous, 13 de maig del 2010

El primer dia que vaig venir a aquesta escola


El primer dia que vaic anar a l'escola "Mara de Déu de Lordes"junt amb la meva germana,e anat amb la segona hora amb la Merce per inicia apredre catala amb altra gent que avia, ma jo no sabia molt el castela i el catala, ma la meva germana sabia una miqueta mes que mi i dons ablava ella per mi.
Mes tard que e anat al pati els meus compainc san presenta i me feian moltas preguntas com em dic de, on soc, cuant anyos tinc, amb molta vergonya i tambe que no sabia ablar bé los llengua.
Mes tard quan em anat a classe els profesrs san presentat tambe els, i dementras en classe me davan feina de fer i quan no sabia alguna cosa abia el meu miglo amic que me ajudava amb las feinas, tambe me esplicava quan podia el castela i el catala.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada